Επικοινωνία με φοιτητή:
Στην διαφάνεια με την εκφώνηση λέτε οτι θέλετε διδακτικό πλάνο για μεταβλητές, εντολές ελέγχου και επαναλήψεις.
--Είπαμε ότι θα περιοριστούν τα δυο διδακτικά πλάνα στις εντολές ελέγχου και στις επαναλήψεις (όχι στις μεταβλητές)
άν το έχω καταλάβει καλά θα πρέπει να φτιάξουμε ένα διδακτικό πλάνο με εργαλείο για τη διδασκαλία μας το scratch και ένα διδακτικό πλάνο με εργαλείο την αλγοριθμική όπου το κάθε ενα απο τα δύο θα καλύπτει την ίδια ύλη με "διαφορετικό "τρόπο.
--Ακριβώς
παρακαλώ πείτε μου αν το έχω κατανοήσει σωστά και αν ναι, τι θα θεωρούμε ότι γνωρίζουν οι μαθητές ήδη απο προηγούμενα μαθήματα ;
-- προγραμματισμός σε επίπεδο μεταβλητών στην αλγοριθμική, στο scratch βασικά μπλοκ χειρισμού αντικειμένων (κίνηση, ομιλία)
Επίσης δεν έχω καταλάβει άν όλο το διδακτικό πλάνο θα βασίζεται στα εργαλεία ή αν θα τα χρησιμοποιήσουμε όπως μας βολεύει (π.χ. για επίδειξη εννοιώ όπως η επανάληψη όσο..).
-- όπως σας βολεύουν. Τα εργαλεία είναι τα μέσα, ο στόχος είναι η επίτευξη των μαθησιακών στόχων που θα έχετε προσδιορίσει νωρίτερα
Τέλος θα ήταν καλό πιστεύω να σηκώνατε στο site μία εκφώνηση για να μην έχουμε παρανοήσεις μιας και υπάρχουν φοιτητές που δεν είχαν δηλώσει τη Διδακτική 1.
--- καλώς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου